Σάββατο 4 Μαΐου 2013

O Τζάμπας ψηφίζει Χρυσή Αυγή!

Είπαμε δικαιοσύνη καί αξιοκρατία καί σοσιαλισμό, αλλά εγώ δεν πάω να σώσω τον κόσμο, κολλητέ, την πάρτη μου θα κοιτάξω στο τέλος. Όταν οι άλλοι μου υπόσχονταν θέση γιά την κόρη μου στο δημόσιο, τους ψήφιζα. Ότι οι πιό πολλοί ήταν κλέφτες καί ανίκανοι το ξέρω, δεν χρειάζομαι προκαταρκτικές της Βουλής να μου το πούν...αλλά τι με νοιάζει εμένα;  Τρία-τέσσερρα πράγματα θέλω εγώ: Κατ΄αρχήν, να μπεί το κορίτσι στο δημόσιο, να πιάσει κι αυτή μιά καρέκλα, να μήν κουράζεται το παιδί, να πιάνει πού καί πού καί καμιά μιζούλα αρπαχτή, να εξασφαλιστεί. Να πάρω κι΄εγώ μιά συνταξούλα, άς είναι καί μαϊμού. Εντάξει, δεν πλήρωνα εισφορές, αλλά σε τόσους καί τόσους άχρηστους έδωσαν, σ΄εμένα θα τα στηλώσει το Ρωμαίϊκο; Να χτίσω κι εγώ το αυθαίρετό μου με ξένους, χωρίς ΙΚΑ καί άδεια (λαδώσαμε το έντερο μιάς στην πολεοδομία) εκεί στο καταπατημένο, στο δασάκι, κοντά στην θάλασσα. Κι΄ άν με τσακώσει ποτέ η κολοεφορία που δέν έκανα ποτέ δήλωση τα τελευταία 23 χρόνια, να μπορώ να φακελώσω κι εγώ σαν άνθρωπος τον εφοριακό μου, να σηκώσει καί το τηλέφωνο το βουλευτικό γραφείο να μου σβύσουν, τα υπόλοιπα...Να  έχω δόντι τέλος πάντων αφού τους ψηφίζω που τους ψηφίζω. Τι να τον κάνω εγώ τον Ψωμιάδη, γιά την φωνή του τον ψήφισα, ή γιά τις γαϊδουροκαβαλαρίες καί την στολή του Ζορό; Να με καλύπτει θέλω εκεί που τον έχω ανάγκη! Τώρα άρχισαν να τους βάζουν όλους μέσα. Όποιος δεν εκλεγεί την έβαψε: ή υποδιευθυντή στον ΟΓΑ τον κάνει ο Βενιζέλος ή τον στέλνει ο εισαγγελέας μέσα με τις χειροπέδες! 
Τώρα αδερφέ μας ήρθε ο ουρανός στο κεφάλι! Ήρθαν οι κρυόκολλοι καί πάνε να μας αλλάξουν την πίστη ανάποδα! Κομμένο σου λέει αυτό, κομμένο εκείνο, κομμένα τα μέσα, κομμένες οι μίζες, κομμένα τα πλαϊνά καί τα υπόγεια, κομμένες οι μαϊμού, κομμένη η φοροδιαφυγή, κομμένα αυτά που ξέρατε. Έ, άϊ σιχτίρ, κόψτε το κι ΑΥΤΟ...να τελειώνουμε!
Τώρα σου λένε ΑΣΕΠ καί κουραφέξαλα. Δηλαδή, τί ΑΣΕΠ; Γι΄αυτό σας ψηφίσαμε; Είπαμε αξιοκρατία, αλλά όχι καί να μείνουμε εμείς απ΄ έξω! Δηλαδή σοβαρά μιλάτε; Ο άλλος πήγε καί σπούδασε. Ωραία, μεγειά τους με χαρά του! Λοιπόν αυτοί που σπούδασαν στα Λονδίνα καί στα Παρίσαι άς πάνε να βολευτούν στα Λονδίνα καί στα Παρίσια. Τι θέλουν να έρθουν εδώ να μας πάρουν τις θέσεις αφού δεν μπορούν να βολευτούν όλοι? 
ΚΑί άντε έβαλες το κορίτσι μέσα, βρήκες καρέκλα καί το πρόλαβες καί το βόλεψες. Τώρα σου λέει άμα την πιάσουν να λαδώνεται μπορεί να το τραβολογούν το κορίτσι μέσα, καί μπορεί να της φορτώσουν καί την ρετσινιά της επίορκης καί να την πετάξουν έξω! Ήμαρτον δηλαδή, τι δημόσιο είναι αυτό που που να μήν έχει μονιμότητα...θα μας τρελάνετε;
Η κουνιάδα μου πήρε σύνταξη στα 36, ο μπατζανάκης μου αναπηρική στα 42, εγώ τι φταίω που πήρα επίδομα τυφλότητας στα 45; Τώρα κάθονται καί μου λένε ότι θα μου τα ζητήσει το κράτος πίσω, καί όχι μόνον αυτό, αλλά μπορεί να χάσω καί την επαγγελματική άδεια φορτηγού που έχω, γιατί λέει ή τυφλός θα είσαι ή οδηγός φορτηγατζής...ρε καλά είστε! Εγώ έδωσα την μισή μου προίκα γιά να αγοράσω την άδεια αυτή καί τώρα μου λένε ότι καί να μήν την χάσεις από το μαϊμού τυφλοεπίδομα, θα την χάσεις ούτως ή άλλως επειδή θα ανοίξουν το επάγγελμα! Καλά, μιλάμε, τέτοια Ευρώπη βάλτε την εκεί που ξέρετε, να μου λείπει εμένα! Θα πάω κι γώ να βγάλω άδεια στην Βουλγαρία, ιά μέρα κάνει να την βγάλεις εκεί, κι ούτε λάδωμα ούτε τίποτα, καί μετά ούτε εδώ πληρώνω φόρο, ούτε στην Βουλγαρία, πουθενά δεν με τσιμπάνε. Όλοι το κάνουν.
Μέχρι τώρα μιά χαρά είμασταν. Ούτε φόρο πληρώναμε, ούτε τίποτα. Έρχόταν ο εφοριακός, σου έλεγε να σε ψάξω πρώτα ή να πιούμε καφέ. Του έλεγα, έλα να ποιούμε έναν καφέ πρώτα καί μετά του έλεγα, νά στο τρίτο συρτάρι, εδώ τα έχω τα χαρτιά. Άνοιγε το τρίτο συρτάρι ο μιλημένος, τσέπωνε τον φουσκωτό φάκελο καί ούτε που τον ξανάβλεπες. Ο άλλος πήγαινε με τον σταυρό στο χέρι καί τι κατάλαβε...πλήρωνε τους φόρους, του έβαζαν καί πρόστιμα από πάνω, χοντροκέφαλος, δεν λάδωνε, στο τέλος τί κατάλαβε...έκλεισε! Τώρα τρόϊκες καί μόϊκες πάνε να μας βάλουν όλους να πληρώνουμε, όχι μόνον αυτά αλλά να πληρώνουμε από πάνω καί τον ΦΠΑ! Σου λέει αφού τον πληρώνει ο πελάτης σου θα τον αποδίδεις...έ δεν είμαστε με τα καλά μας...κι εγώ πως θα ζήσω ρε κολλητέ; Δεν πάμε καλά!
Εγώ είμαι σοσιαλιστής. Καί πατριώτης. Καί προοδευτικός. Καί Ευρωπαίος. Γουστάρω καί αξιοκρατία καί δικαιοσύνη, καί όλα τα σχετικά. Αλλά όλα έχουν καί ένα όριο δικέ μου. Καί εντάξει...είπαμε στα χαλαρά αλλά όχι καί έτσι! Εδώ έγινε μπάχαλο. Είπαμε να λαδωνόμαστε, αλλά εδώ δεν υπάρει κουμάντο. Ανάμεσα σε γαλάζια χαρτάκια, συνεντεύξεις  καί πράσινους φρουρούς, ξεχαρβάλωσαν όλα στο τέλος! Είπαμε να κάνει τα στραβά μάτια άν έχουμε αλλά η αστυνομία άν δεν σε σφάξουν δεν έρχεται. Σου λέει πάρε την Χρυσή Αυγή. Δηλαδή ελείψει κράτους πάτε στο παρακράτος. Λύση είναι κιαυτή. Αφού σηκώθηκαν να αγγούρια ν΄απαφτώσουν τον μανάβη, κάποιος πρέπει να τα συμμαζέψει. Πέρισυ τον έσυραν έναν Αιγύπτιο πίσω από το αυτοκίνητο στην Μανωλάδα, αλλά εφτάψυχο σκυλί, δεν πέθανε. Ζητούσε τα δεδουλευμένα του. Ρε είσαι καλά, τρώς το ψωμί μας θέλεις και να σε πληρώνουν; Φέτος δεν πήγαν Αιγύπτιοι στις φράουλες, πήραν Μπαγκλαντεσιανούς. 
Η Χρυσή Αυγή πάντως το είπε πως η λύση στο πρόβλημα της ανεργίας είναι να φύγουν οι ξένοι, καί να βρούν οι Έλληνες δουλειά στα χωράφια καί στις οικοδομές απ΄ όπου τους πέταξαν οι ξένοι λαθρομετανάστες. Να ξεβρωμίσει ο τόπος από την ανθρώπινη χλέμπα, να πάνε στα σπίτια τους, όχι να θέλουν να πληρωθούν κι όλας! Καί όσοι κάφροι δεν το κατάλαβαν, έχουμε καί ρόπαλα, και σουγιάδες καί καραμπίνες με σκάγια. Είπαμε, η Ελλάδα στους Έλληνες! Εθνική ανεξαρτησία δεν έλεγε καί ο Ανδρέας, ε λοιπόν Εθνική Ανεξαρτησία λέει και ο Μιχαλολιάκος! Να μην μας λένε τι θα κάνουμε εδώ, άλλο πράγμα τα δάνεια καί άλλο τι θα κάνουμε εμείς στο δικό μας το κράτος! 
Τα λεφτά τους ζητήσαμε, καί τον τουρισμό του, όχι να μας λένε τι να κάνουμε με το δημόσιο, και τι επαγγέλματα να ανοίξουν...
Οι δουλειές στα χωράφια, στα ροδάκινα, τα καρπούζια, τα σταφύλια καί τις φράουλες μόνον γιά Έλληνες! (κλάμα καί οδυρμός στις καφετέριες ανά την επικράτεια, όπου Χρυσαυγίτες ροπαλοφόροι θα μαζεύουν "εθελοντές"  εργάτες γής ανάμεσα σε θαμώνες της φραπεδοπίνουσας νεολαίας)... Δουλειά μόνο γιά 'Ελληνες! Καί όσοι λαθρομετανάστες μείνουν εδώ, να είναι όλοι παράνομοι, να τρώνε ξύλο και να εργάζονται σαν δούλοι -όπως στην Μανωλάδα- τζάμπα φυσικά, γιά ΄Ελληνες! Αφού είπαμε η Ελλάδα στους Έλληνες, φυσικά καί το Ελληνικό αίμα μόνο στους Έλληνες! Καί οι πατάτες καί τα κρεμμύδια στα συσσίτια τζάμπα μόνον γιά Έλληνες. Τζάμπα καί η προστασία στα μπάρ τα Ελληνικά, τζάμπα το μαχαίρομα σε όσους ξένους τουρίστες αρνούνται να πληρώσουν 12 ευρώ το σφηνάκι την μπόμπα καί 6 ευρώ τον καπουτσίνο.  Καί οι ξαπλώστρες τρία γιά τους κρυόκολους, καί τζάμπα γιά τους Έλληνες! Καί (με παρακρατημένο διαβατήριο καί μιλημένο/λαδωμένο τον αστυνομικό διευθυντή) οι ξανθιές από τα Βαλκάνια καί την Ουκρανία τζάμπα  γιά τους Έλληνες! Γουστάρω! Να φτηνήνει το μιμί. Μπουρδέλο το ανεβάζουν, το κολοκράτος, μπουρδέλο το κατεβάζουν, έ λοιπόν, φέρτε όσους ξέρουν από μπουρδέλα να κάνουν το κουμάντο! Φέρτε τους μπράβους, φέρτε τους νταβατζήδες, φέρτε τον Μιχαλολιάκο που έχει μπουρδελοξενοδοχείο, φέρτε τους Ελληνάρες, φέρτε μου τα παλικάρια με τις μαύρες μπλούζες, τους σουγιάδες καί τα ρόπαλα, τα παιδιά του ΕΛ, φέρτε μου τα παιδιά από τον Σείριο, φέρτε μου κι εμένα ένα μαστίγιο! 
Τζάμπα ρε μάγκα όλα δεν τα θές, νά πάρε τώρα τζάμπα πήδηγμα! 
Αφού αυτό θέλει ο Έλληνας...δώστου τα όλα τζάμπα, καί το ξένο μιμί τζάμπα, καί μετά, όχι 7, όχι 17 καί 27...μωρέ 87, 97% θα πάρει ο Ναζισμός. 
Μ.Η.Μ. - Σικάγο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου